Storytelling

Ce este Storytelling?

Un mod de a transmite un mesaj intr-un mod distractiv si memorabil. Povestiri care sa ne permita sa captam atentia ascultatorilor, determinandu-i sa-si aduca aminte de ceea ce le-am spus.
Lumea Comunicatiilor s-a schimbat. Oamenii se confrunta cu o lipsa tot mai mare de timp si o gama tot mai mare de optiuni. Tehnologia ne-a permis sa putem controla ceea ce putem vedea si ne permite in continuare sa facem mult mai mult decat s-a facut pana acum.
Noi credem ca astazi STORYTELLING este un mod puternic si necesar de a comunica, de a povesti prin imagini, video si audio. Povestirile trebuie sa fie ilustrative, usor memorabile si sa permita oricarei companii sa creeze legaturi emotionale puternice cu clientii sai.

Intr-o STORYTELLING, nu este vorba despre ceea ce vrei sa spui. Este vorba despre ceea ce vrei ca publicul sa-si aminteasca si sa povesteasca la randul lui.

Cu web editorul NEW DIGITAL BOX se pot crea in autonomie deplina, STORYTELLING ce pot fi accesate de pe orice dispozitiv, smartphone, tableta sau Pc, prin care putem spune o poveste despre un brand , despre o persoana din conducerea unei companii sau despre serviciile sau produsele companiilor. O poveste placuta, credibila si obiectiva este mult mai repede distribuita si comentata de catre clientii finali care o primesc decat orice alt mesaj.

storytelling_licensee (1)
  • Wow-factor

    Trebuie sa acapareze atentia publicului.Continutul, contextul, tonul sau modul in care este spusa povestea trebuie sa faca oamenii sa exclame “Wow”.

  • Sticky–factor

    Spune povestea in asa fel încat oamenii sa-si poata aminti cu usurinta de ea. Nu folosi prea multe cuvinte complicate, nu da prea multe informatii. Asigura-te ca ai facut publicul curios pentru a afla mai multe informatii. Asigura-te ca povestea “va prinde”.

  • Personal-factor

    Nu spune niciodata o poveste despre “compania noastra” sau “brand”, fa-le sa devina personale. Si continutul povestirii , de asemenea, trebuie sa fie personal. Nu poti vorbi despre fondatorul unei companii si despre lucrurile pe care le-a facut, fara ca acesta sa faca parte din povestire. Cumva povestea trebuie sa fie despre tine, in raport cu compania.

  • Autentic-factor

    Povestea trebuie sa fie adevarata. Nu poti sa o „falsifici”. Desigur, poti adauga elemente la poveste pentru a o face mai interesanta pentru oameni si mai usor de retinut, dar povestea trebuie sa fie adevarata si autentica.

  • Relevant-factor

    Ajustati povestea in functie de audienta. Daca povestiti unor studenti despre un brand care se adreseaza mamelor, de exemplu, nu va asteptati sa o perceapa ca si cum ar fi mame… Deci, apelati la alti factori relevanti.