Digital Human

Home / Digital Human

ARTIFICIAL HUMAN: asistentii virtuali devin oameni digitali

Prin serviciul Digital Human ne propunem sa deblocam puterea oamenilor digitali concentrandu-ne pe implementarea si utilizarea de aplicatii complexe, de mare valoare.

The DIGITAL HUMANS (sau oamenii digitali), disponibili 24/7, ce depasesc total conceptul de Chatbot si care sunt capabili sa ia forma umanoida si sa stabileasca o relatie cu clientii pe o baza empatica, castiga aderenta pe masura ce ii primim in multe domenii ale vietii noastre. Oferindu-le o fata familiara, prietenoasa, impreuna cu o anumita inteligenta artificiala emotionala, interactiunile lor cu utilizatorii sunt extrem de calde si de naturale.
Companiile care folosesc solutiile noastre recunosc o mai mare satisfactie a utilizatorilor (si in consecinta, o mai mare loialitate) in urma interactiunii cu un „DIGITAL HUMAN”.

Web-ul isi schimba conotatiile si creeaza intr-un ritm extrem de accelerat o experienta de utilizator complet noua. Artificial Humans, avataruri 3D cu caracteristici umane, remodeleaza „User eXperience”, favorizand o navigare mai fluida, care duce utilizatorii de la o pagina la alta cu o simpla comanda vocala si textuala.

Marketingul digital ce utilizeaza tehnologia de ultima generatie, necesita o definitie clara si o taxonomie pentru intelegerea noii generatii de oameni digitali care ne va inconjura in curand.

DIGITAL HUMANS? Ce fac ei?

Oamenii artificiali recunosc starile de spirit ale clientului si raspund in consecinta, sprijina clientul in identificarea produsului potrivit fara ca acesta sa aiba cunostinte tehnice despre acesta, il ghideaza in navigarea unui comert electronic complex, ca si cum ar fi un angajat care asista clientul intr-un magazin si mult mai mult!

Artificial Human: asistentii virtuali devin oameni digitali! Aspectul, miscarile si expresiile tipic umane ale Omului Artificial fac interactiunea om-masina mai eficienta. Artificial Humans ii ajuta pe utilizatori, acestia discutand vocal cu el, ca si cum ar vorbi cu un operator uman, reducand timpul de asteptare cu raspunsuri prompte si precise in orice moment si de pe orice dispozitiv.

EMPATIE

Asistentul virtual care ia in considerare starea ta de spirit! Cine esti, ce esti si cum esti!

Stabiliti relatii reale cu clientii dvs. prin intermediul asistentilor virtuali empatici

Asistentii  nostri virtuali sunt capabili sa recunoasca dispozitiile utilizatorului (din tonul vocii, din expresii, si de asemenea, din context) si sa raspunda in consecinta, sa sprijine clientul in rezolvarea problemelor sale sau in alegerea produsul potrivit, ghidandu-l prin navigarea unui site web, conducandu-l catre paginile dorite, oferindu-i sugestii si sfaturi in concordanta cu gusturile acestuia si multe altele.

Tehnologiile de Inteligenta Artificiala care alcatuiesc Asistentii Virtuali NEW DIGITAL BOX genereaza o Customer Experience 4.0 care va va surprinde clientii. Serviciul dumneavoastra pentru clienti va avea un Asistent Virtual capabili sa creeze un dialog cu urmatoarele caracteristici:

  • – utilizarea adecvata a tonalitatii vocale in functie de starea de spirit a utilizatorului
  • – generarea de miscari si expresii contextualizate
  • – adecvarea si acuratetea raspunsurilor

O modalitate unica de a interactiona cu clientii tai care genereaza fiabilitate si incredere.

INTEGRABILITATE

Asistentul virtual ce poate fi integrat cu toate sistemele si canalele tale de comunicare

Asistentul virtual NEW DIGITAL BOX, va putea fi inclus in toate sistemele si canalele pe care le utilizati, platforma fiind complet integrabila cu sistemele tale de afaceri. Accesand CRM-ul tau sau agenda ta va putea gestiona informatii, adaugand altele noi, fara a necesita interventia ta. Intampinati-va clientii pe canalul lor preferat, fie ca este WhatsApp sau Messenger, site-ul dvs. sau centrala telefonica, prin introducerea Asistentului Virtual in toate canalele, asigurand continuitate si eficacitate serviciului dumneavoastra pentru clienti.

Oferim un sistem deschis si flexibil care permite orice tip de integrare cu sisteme precum:

  • – CRM
  • – ERP
  • – Sisteme de rezervare
  • – Sisteme de bilete